Friday, January 27, 2012

Flying to the moon

Bismillahirrahmannirahim sebagai pembuka bicara.

Hai hai hai. Rindu saya tak ? Please rindukan saya. Lewls. I know you will miss me. Saya pun rindu awak. Muah muah *flying kiss*. Maaflah. Saya begitu excited nak menaip sebab sudah lama tak meng-update blog. Awkward. 

Sekolah saya cuti seminggu. Sengaja je nak bagitahu. Jangan lah benci kita. Seronoknyaaaa *dancing* tapi yang tak seronoknya ialah cikgu tinggalkan banyak homework. Ahhh this is so unfair. We don't want homework. Kata suruh rehat, ini mendera namanya. Budak cina dalam kelas pun mengeluh tau cikgu. Mereka cakap macam mana mau raya maa ? *sila baca ikut loghat cina* Okay comel.

Alhamdulillah. Saya sihat. Awak sihat ? Alhamdulillah. Syukur kepada Allah. Tak sangka tahun ni saya jadi budak espiem. Dah besar rupanya anak Mohd Ali ni. Ehem *kelip kelip mata* 

Semalam, dia text saya. So kami berborak sehingga saya tertidur. Entah macam mana pun saya tak tahu. Pagi tadi saya text dia. Minta maaf. Then dia reply lambat sebab dia kena jaga trek merentas desa sekolah lama dia. Tak kisah lah kan. Tapi lepas tu dia bersikap pelik. Saya lagi lah bertambah pelik. Semalam okay je, tapi hari ni mood tak baik ? Maybe dia penat. Saya faham. Jangan salahkan dia.

As you seen, I put a weird title for this post. Flying to the moon ? Tak ada kena mengena pun sebenarnya. Ini bukan cerita pasal saya nak terbang ke bulan ke apa. Bukan tau. Tapi kan, kalau lah saya dapat peluang tu, saya memang teringin nak terbang ke bulan. Awak pun sama kan kan ? Jangan tipu. Dosa tau. Actually it's my dream to be an astronout. Eleh tipu je ni. I wanna fly to the moon cause I really want to fly. Fly freely like birds and flying all around the world . Omg bestnyaaa :D


*cough* Saya dah mengantuk dan pada masa yang sama, tersangatlah lapar tak terkata. Saya patut tidur. That's all. Night x